Veelgestelde vragen over MijnMeander app

Terug

Meander ondersteunt Windows Phone niet meer, omdat de kosten per gebruiker te hoog waren. Als u een Windows Phone heeft, kunt u gebruikmaken van het online patiëntenportaal MijnMeander.

Waarschijnlijk staat de knop "Volgende" net buiten beeld. Scroll iets naar onder.

Als het u niet lukt om de app te activeren, ontvangen wij graag meer informatie van u:

  • Welke telefoon gebruikt u?
  • Welk besturingssysteem en welke versie daarvan gebruikt u?
  • Wat gaat er exact mis?

U kunt dit doorgeven via ons contactformulier. Of u kunt telefonisch contact opnemen op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur, via tel. 033 - 850 5050.


U kunt volledig uitloggen door de app helemaal af te sluiten.

Ja, dit kan op dezelfde tablet.

Nee, dat kan niet. De MijnMeander app is gekoppeld aan één BSN en dus aan één persoon.

Dat kan. U moet de app dan op elk apparaat los activeren. U kunt dezelfde inlogcode gebruiken.

Log via de computer in op MijnMeander. Klik in het menu op "MijnMeander app". Het beste kunt u de oude activatie van uw toestel verwijderen.

Elk jaar moet u de app opnieuw activeren. Ook moet u de app opnieuw activeren als u de app 180 dagen niet gebruikt heeft. Dit is nodig voor de veiligheid van de app. Ook als u uw gegevens overzet van de ene provider naar de andere provider moet u de app opnieuw activeren.

Bekijk het filmpje Gebruiken van de MijnMeander app of de handleiding.

Heeft u een smartphone of tablet met Android 4.4 t/m 5? Dan heeft u een beveiligingscertificaat nodig om de app te installeren. Lees de instructie Beveiligingscertificaat Android.

  • Voor Android: Ga naar de Google Play Store en download de MijnMeander app.
  • Voor iPhone: Ga naar de App Store en download de MijnMeander app.

Log vervolgens in met uw DigiD op MijnMeander en activeer de app.

Heeft u een smartphone of tablet met Android 4.4 t/m 5? Dan heeft u een beveiligingscertificaat nodig om de app te downloaden. Lees de instructie Beveiligingscertificaat Android.

U kunt MijnMeander openen via de app en een 5-cijferige pincode of door  in te loggen op de website met DigiD. De meeste onderdelen van MijnMeander en de MijnMeander app zijn hetzelfde.

Via MijnMeander en de MijnMeander app kunt u:

  • Afspraken inzien
  • Afspraken verzetten
  • Afspraken afzeggen
  • Gegevens inzien
  • Gegevens wijzigen
  • Medisch dossier inzien
  • Berichten uitwisselen

Alleen via de MijnMeander website kunt u:

  • Afspraken maken
  • Vragenlijsten invullen
  • Bestanden downloaden

Alleen via de MijnMeander app kunt u:

  • Behandelpad inzien