Telefoonnummers

algemene informatie 033-850 5050
afspraken 033-850 6070

Klachten

Medewerkers en medisch specialisten van Meander Medisch Centrum vinden het belangrijk om u optimaal en met persoonlijke aandacht te behandelen en u de beste zorg te geven. Toch gaat het niet altijd naar wens en kan het zijn dat u niet tevreden bent over de behandeling of uw verblijf in ons ziekenhuis. Wij horen dat graag van u, zodat we samen met u kunnen zoeken naar een oplossing. Klachten zijn voor ons belangrijke signalen om de zorg- en dienstverlening verder te verbeteren.
 

Klacht indienen: (zie ook onderstaande afbeelding)

  • Bespreek uw klacht met de betrokken zorgverlener, arts of diens leidinggevende. Dat gaat het snelst, is het eenvoudigst en het geeft vaak een goede oplossing van de klacht.
     
  • Komt u er met de betrokken zorgverlener(s) niet uit, neem dan contact op met de onafhankelijke klachtenfunctionaris.
    • Mailen: stuur een mail naar klachten@meandermc.nl of maak gebruik van het digitale klachtenformulier
    • Schrijven:
      Meander Medisch Centrum, t.a.v. klachtenfunctionaris
      Postbus 1502, 3800 BM  Amersfoort
    • Bellen: 033 – 850 22 53
      Als de klachtenfunctionaris (telefonisch) in gesprek is, krijgt u de voicemail. Wanneer u een bericht inspreekt, wordt u zo snel mogelijk of uiterlijk de eerstvolgende werkdag teruggebeld.
    • Binnenlopen
      Maandag, dinsdag en donderdag van 10.00 – 16.00 uur.
      Woensdag en vrijdag van 10.00 – 12.30 uur.
      Adres: Meander Medisch Centrum, Maatweg 3 in Amersfoort.
      De klachtenfunctionarissen zijn gevestigd aan Laan 9.

 

Lees meer over:

 

Uw klacht ingediend en dan?
Lees meer over uw klachtenafhandeling