Telefoonnummers

algemene informatie 033-850 5050
afspraken 033-850 6070

Klachten

Medewerkers en medisch specialisten van Meander Medisch Centrum vinden het belangrijk om u optimaal en met persoonlijke aandacht te behandelen en u de beste zorg te geven. Toch gaat het niet altijd naar wens en kan het zijn dat u niet tevreden bent over de behandeling of uw verblijf in ons ziekenhuis. Wij horen dat graag van u, zodat we samen met u kunnen zoeken naar een oplossing. Klachten zijn voor ons belangrijke signalen om de zorg- en dienstverlening verder te verbeteren.
 

Klacht indienen: zie ook onderstaande afbeelding

  1. Bespreek uw klacht met de betrokken zorgverlener, arts of diens leidinggevende. Dat gaat het snelst, is het eenvoudigst en het geeft vaak een goede oplossing van de klacht.
  2. Komt u er met de betrokken zorgverlener(s) niet uit, neem dan contact op met de onafhankelijke klachtenfunctionaris.
    • Mailen: klachten@meandermc.nl
    • Schrijven:
      Meander Medisch Centrum, t.a.v. klachtenfunctionaris
      Postbus 1502, 3800 BM  Amersfoort
    • Bellen: 033 – 850 22 53
      Als de klachtenfunctionaris (telefonisch) in gesprek is, krijgt u de voicemail. Wanneer u een bericht inspreekt, wordt u zo snel mogelijk of uiterlijk de eerstvolgende werkdag teruggebeld.
    • Binnenlopen
      Maandag, dinsdag en donderdag van 10.00 – 16.00 uur.
      Woensdag en vrijdag van 10.00 – 12.30 uur.
      Adres: Meander Medisch Centrum, Maatweg 3 in Amersfoort.
      De klachtenfunctionarissen zijn gevestigd aan Laan 9.
  3. Om uw klacht in te dienen, kunt u gebruik maken van het digitale klachtenformulier of een mail sturen naar klachten@meandermc.nl.
  4. Lees meer over:

 

Uw klacht ingediend en dan?
Lees meer over uw klachtenafhandeling