Contact

Telefoonnummers
Vrije content
Klachten
Medewerkers en medisch specialisten van Meander Medisch Centrum vinden het belangrijk om u optimaal en met persoonlijke aandacht te behandelen en u de beste zorg te geven. Toch gaat het niet altijd naar wens en kan het zijn dat u niet tevreden bent over de behandeling of uw verblijf in ons ziekenhuis. Wij horen dat graag van u, zodat we samen met u kunnen zoeken naar een oplossing. Klachten zijn voor ons belangrijke signalen om de zorg- en dienstverlening verder te verbeteren.
Klacht indienen: (zie ook onderstaande afbeelding)
- Bespreek uw klacht met de betrokken zorgverlener, arts of diens leidinggevende. Dat gaat het snelst, is het eenvoudigst en het geeft vaak een goede oplossing van de klacht.
- Komt u er met de betrokken zorgverlener(s) niet uit, neem dan contact op met de onafhankelijke klachtenfunctionaris.
- Mailen: stuur een mail naar klachten@meandermc.nl of maak gebruik van het digitale klachtenformulier
- Schrijven:
Meander Medisch Centrum, t.a.v. klachtenfunctionaris
Postbus 1502, 3800 BM Amersfoort - Bellen: 033 – 850 22 53
Als de klachtenfunctionaris (telefonisch) in gesprek is, krijgt u de voicemail. Wanneer u een bericht inspreekt, wordt u zo snel mogelijk of uiterlijk de eerstvolgende werkdag teruggebeld. - Binnenlopen
Maandag, dinsdag en donderdag van 10.00 – 16.00 uur.
Woensdag en vrijdag van 10.00 – 12.30 uur.
Adres: Meander Medisch Centrum, Maatweg 3 in Amersfoort.
De klachtenfunctionarissen zijn gevestigd aan Laan 9.
Lees meer over:
Uw klacht ingediend en dan?
Lees meer over uw klachtenafhandeling