Telefoonnummers

algemene informatie 033-850 5050
afspraken 033-850 6070

Meander laat de patiëntenzorg toetsen

Wij vinden het belangrijk om de kwaliteit van onze patiëntenzorg continu te verbeteren. Daarom laten wij onze zorg en dienstverlening regelmatig toetsen door een externe partij. Deze week, van 19 t/m 23 november, voert het Nederlands Instituut voor Accreditatie in de Zorg (NIAZ) een toets uit op onze zorg.

 

De toets

Zeven personen van NIAZ lopen de route die verschillende patiënten in ons ziekenhuis doorlopen.

U herkent hen aan het naamkaartje op de borst. Zij praten met medewerkers en patiënten en kijken wat goed gaat en waar wij nog kunnen verbeteren. Bijvoorbeeld: weten medewerkers van Meander wat zij moeten doen als er brand uitbreekt, hoe geven artsen informatie over patiënten aan elkaar door en wat doen verpleegkundigen om een val van een patiënt te voorkomen?

 

 

Enkele vragen

Het kan zijn dat iemand van NIAZ u ook enkele korte vragen wil stellen over uw ervaring in ons ziekenhuis. U mag uiteraard zelf bepalen of u deze vragen wilt beantwoorden.

 

Vragen?

Mocht u hierover een vraag hebben, dan kunt u deze stellen aan iemand van NIAZ of aan één van onze medewerkers.

 

Informatie bijgewerkt: 19 november 2018