Telefoonnummers

Voor al uw vragen 033-850 5050

Contact

Voor meer informatie n.a.v. persberichten of overige informatie kunt u tijdens werkdagen van 09.00 uur – 17.00 uur contact opnemen met het secretariaat van de afdeling Communicatie, tel. 033-850 2008 of via het algemene nummer van Meander Medisch Centrum, tel. 033-850 5050. Bij spoed-persvragen buiten kantoortijden bereikt u ons eveneens via dit algemene nummer.

Patiënten kunnen met vragen bellen naar ons algemene telefoonnummer 033-850 5050 of met vragen over afspraken ons afsprakennummer 033-850 5050.

Meander Medisch Centrum, Maatweg 3, 3813 TZ Amersfoort

Al onze persberichten vindt u op onze website, onder Actueel.

Meer informatie over ons ziekenhuis vindt u op:

www.twitter.com/meandermc

www.facebook.com/meandermc

www.youtube.com/meandermc

www.linkedin.com/company/meander-medisch-centrum

www.instagram.com/meander_mc

Beeldmateriaal van ons ziekenhuis

Heeft u beeldmateriaal nodig van Meander Medisch Centrum? Via de link rechtenvrije foto's stellen wij diverse foto's beschikbaar. Mist u een beeld? wij helpen u graag! Neem dan contact op met onze afdeling Communicatie.  Vermeld bij gebruik van een foto altijd de naam van de fotograaf. Voor filmmateriaal verwijzen wij u naar ons eigen YouTube kanaal.

Media gedragsregels

Filmt of fotografeert u in of rond ons ziekenhuis? dan is het belangrijk om te weten dat Meander iedereen op het ziekenhuis terrein een veilige omgeving wil bieden. Dat past in het kader van goede patiëntenzorg. Hieronder valt ook het zo goed mogelijk waarborgen van de privacy van onze patiënten, bezoekers en medewerkers. Hiervoor hebben wij Media gedragsregels opgesteld.